První adventní neděli otevřel Dr. Max svůj zcela jedinečný beauty store Bjut v nákupním centru Westfield Chodov v Praze. Na ploše více než 300 metrů čtverečních nabízí nový koncept Bjut by Dr. Max nejen široký sortiment luxusní kosmetiky, ale i pestrou škálu odborných služeb, jako jsou analýzy pleti a vlasů nebo pečující rituály v oddělených zónách nazývaných beauty huby. Bjut propojuje vědu, krásu a zdraví a reaguje na stále rostoucí poptávku zákaznic po komplexní péči.
Slavnostní akci moderovala Daniela Brzobohatá, která přivítala odborníky i známé osobnosti. O zdraví a krásu se podělili například výživový poradce František Knobloch, make-up artista Pavel Kortán, kadeřník Tomáš Arsov nebo psycholožka Andrea Kašová. Hudební doprovod zajistila zpěvačka Elizabeth Kopecká, která je známou milovnicí kosmetiky.
Sortiment Bjut je dalším důvodem, proč můžeme mluvit o naprostém unikátu na českém trhu. Nabízí totiž exkluzivní značky, které zde dosud nebyly k dispozici, objeví se i zajímavé české značky. „Exkluzivně budeme zastupovat v Bjut například francouzskou značku Lierac. Kromě značek ze světa luxusní kosmetiky: Estée Lauder, Clinique, Lancôme a další budeme mít i špičkovou vlasovou kosmetiku: Kérastase, L´Oréal Professional… Počítáme rovněž se značkou Sisley, kterou i ve Francii nabízejí lékárny, a proto se jí také náš koncept líbil. Přineseme luxusní doplňky stravy (WeCare, Longevity by Pavlína Němcová) a samozřejmě naše lipozomální vitaminy a kolageny. Chybět nebudou dermokosmetické značky ani La Roche-Posay a Vichy. Své místo tam najdou i naše exkluzivní stálice jako Uriage, Apivita a Nuance,“ vypočítává Hana Bambulová.
Slavnostní přestřižení pásky provedli generální ředitel Dr. Max Jan Žák a komerční ředitelka Hana Bambulová, která je patronkou celého projektu.
Zákaznicí Bjut je žena, která o sebe pečuje zvenku i zevnitř. „Tradičně razíme pro ženy slogan „Krása, která trvá“ a nikde to nebude patrné tolik jako v Bjutu“, říká patronka projektu, komerční ředitelka Dr. Max Hana Bambulová, „reagujeme tak na poptávku klientek, které projevovaly přání najít u nás speciální místo, kde by samy sobě mohly udělat radost, a to nerušeně; bez prostoru lékárny v zádech s vyšší mírou intimity a nabídkou luxusních produktů.“
Mezi hosty jsme viděli herečky Zlatu Adamovskou a Petru Černockou, Kristýnu Janáčkovou a Vlastinu Svátkovou, modelky Martinu Šmukovou, Taťánu Makarenko a Adélu Stroffekovou nebo sportovkyni Terezu Martincovou. Chybět nemohla ani Simona Krainová, která v Bjutu prodává své bambucké máslo Body, a módní návrhář Jakub Poner, který navrhl uniformy pro personál.
Jedinečný koncept Bjut by Dr. Max, jehož design navrhlo studio Rexy, spojuje vědu a krásu, přičemž zákaznicím nabízí produkty i služby, které pečují nejen o jejich vzhled, ale také o zdraví.
Na produkty jsou úzce navázány služby v beauty hubech. V oddělených privátních zónách s příhodnými názvy Skin hub či Hair hub budou probíhat analýzy pleti a vlasů a pečující rituály.
Beauty store Bjut by Dr. Max je dalším příspěvkem do konceptu dermopéče, který Dr. Max rozvíjí už několik let. „Jednak s ohledem na to, jak nás většina veřejnosti vnímá a jednak ve vztahu k celému trhu jde o naprosto ojedinělý projekt,“ říká generální ředitel lékárenské sítě Dr. Max Jan Žák, „dovolím si říci, že nikdo dosud nedokázal tak dobře propojit odbornost se souvisejícími službami a produkty jako my. A to vše podtrhuje výjimečná estetika.“
Bjut by Dr. Max
Westfield Chodov
Roztylská 2321/19,
Praha 4 148 00