KFC, největší řetězec restaurací s rychlou obsluhou, přichází na český trh s unikátní novinkou – Cheezy Crunch Zinger. Ten potěší všechny milovníky dvou největších českých kulinářských klasik – smaženého sýru a kuřecího řízku. Burger, spojující tyto dvě ikonické pochoutky české gastronomie doplňuje brusinková nebo tatarská omáčka. V prodeji bude ve všech restauracích od 11. února 2025.

Smažený sýr je v České republice skutečným fenoménem, který nemá ve světě obdoby, a je neodmyslitelnou součástí místní kulinářské tradice.

„Češi zbožňují smažák. A tak jsme ho spojili s tím, co v KFC umíme nejlépe a kvůli čemu k nám zákazníci chodí – s křupavým kuřecím masem,“ říká Helena Vyhnánková, ředitelka marketingu KFC pro Českou republiku a Rakousko. „Při vývoji Cheezy Crunch Zinger jsme kladli důraz na perfektní sladění chutí, abychom zákazníkům nabídli něco nového, originálního, zároveň důvěrně známého. Testování potvrdilo, že Cheezy Crunch Zinger nejen skvěle chutná, ale nabízí i jedinečný smyslový zážitek. Harmonicky propojuje dvě odlišné textury – jemně roztékající se čedar a křupavé kuřecí maso,“ dodává Vyhnánková.
KFC dlouhodobě naslouchá přáním svých zákazníků a přetváří je do inovativních novinek či limitovaných edic, jako je Cheezy Crunch Zinger. Na burgeru si zákazníci pochutnají od 11. února na všech pobočkách KFC v Česku.
Kampaň na podporu této novinky poběží v televizi, OOH, onlinu a na sociálních sítích (včetně influencerů). Hlavní linkou komunikace je dokonalé spojení kuřecího řízku se smaženým čedarem, tedy dvě české lásky v jednom Zingeru.

Zdroj: KFC

KFC přináší unikátní postřehovou hru do Dejvic

Praha, 6. února 2025 – KFC přichází s originální zábavou pro všechny, kteří si chtějí otestovat svůj postřeh a užít si příjemnou atmosféru, třeba s přáteli. Od 6. do 9. února si mohou návštěvníci restaurace KFC Praha Dejvice na Vítězném náměstí vyzkoušet jedinečnou postřehovou hru a odnést si nejen skvělý zážitek, ale i odměnu.
V horním patře restaurace bude po omezenou dobu instalována speciální interaktivní hra, která prověří rychlost a postřeh hráčů. Po odstartování se postupně rozsvěcují různá hrací pole a úkolem hráčů je co nejrychleji se dotknout políčka, dokud svítí. Hrát mohou jak jednotlivci, tak skupiny, a své skóre si následně porovnat s ostatními soutěžícími.
Každý, kdo si hru zahraje a nasdílí svůj zážitek na sociálních sítích s označením KFC, získá iTwist nebo Cheeseburger zdarma.

Zdroj: KFC


KFC cílí především na generaci Z, a proto bude hra podpořena kampaní na sociálních sítích, včetně spolupráce s influencery. Restaurace KFC v Dejvicích navíc získala zcela nový vizuální kabát – interiér i exteriér restaurace budou po dobu akce tematicky upraveny, včetně polepů výloh a dveří.
Přijďte si užít KFC jinak a vyzkoušejte si, jak rychlé máte reflexy!