Citroën na svém stánku na pařížském autosalonu představí dynamiku značky, která se během necelého roku chystá obnovit prakticky celou svou modelovou řadu. Citroën využívá autosalon k tomu, aby exkluzivně představil podobu své produktové řady pro rok 2025. Všechny nové produkty spojuje jednotící linie, která provází značku již více než 100 let: snaha být lidovou značkou nabízející jednoduchý automobilový zážitek díky pohodlným produktům odvážného designu poskytujícím konkrétní odpovědi na společenské výzvy. Citroën tak na svém stánku představí plně elektrifikovanou řadu s řešeními přizpůsobenými potřebám zákazníků.

Segment B: dva modely, které mění pravidla hry
V roce 2024 Citroën posunul hranice segmentu B, když představil dva nové převratné modely, které budou na stánku k vidění:

Blockbuster C3
Pro vůz, který přichází v roce 2024 s velkým komerčním úspěchem a mění pravidla hry svého segmentu, se jedná o první velký autosalon. První dodávky jsou již v plném proudu a první zákazníci se tak mohou seznámit s cenově dostupným vozem, který je k dispozici v benzinové nebo elektrické verzi, je pohodlný, má moderní styl, je všestranný a plně vybavený.

C3 Aircross při první veřejné prezentaci
Jde o první veřejné představení tohoto modelu, který byl odhalen v červnu a brzy se objeví v prodejní síti. C3 Aircross se prezentuje jako cenově nejdostupnější kompaktní SUV nabízející zároveň výrazný charakter, možnost volby pohonu, prostornost a pohodlí na palubě a je schopen převážet až 7 osob.

Segment C: dvě světové premiéry představené na stánku
Citroën, který v roce 2024 uvedl dva nové významné modely v segmentu B a provedl kompletní obnovu modelů Berlingo, SpaceTourer a souvisejících užitkových vozů, představuje úplnou obnovu svých hatchbacků segmentu C, což dokazuje jeho mimořádnou dynamiku. Citroën totiž využívá pařížský autosalon ke světové premiéře ne jednoho, ale hned dvou nových modelů.
C4 a C4 X se na stánku objeví v nové podobě, s jednodušším a ucelenějším stylem, který odráží novou identitu značky. C4 je pohodlnější a stylovější než kdy jindy, zatímco C4 X se prezentuje jako elegantní fastback ukrývající prostorný „obývací pokoj“. Citroën tak modernizuje dva významné představitele svých příslušných trhů, přičemž se opírá o C4, který je druhým nejprodávanějším hatchbackem v segmentu C v Evropě napříč všemi typy pohonů. Sehrál roli průkopníka v rámci elektrické nabídky v tomto segmentu a dnes patří mezi 5 nejlepších elektrických hatchbacků segmentu C. C4 X má za sebou silný start na Středním východě, zejména v Turecku. Má mnoho předností, které mohou zaujmut i v Evropě.

Showcar ve světové premiéře
Citroën představí prostřednictvím velmi expresivního showcaru ve světové premiéře svou vizi budoucího modelu značky. Z tohoto barevného vozu, který je věrný novému designerskému jazyku Citroënu, čiší sebevědomí. Není pochyb o tom, že tato ukázka budoucího modelu zastupujícího důležitý segment návštěvníky osloví.

Festival Ami k výročí
Ami, který slaví v roce 2024 své 4. narozeniny, si získal již více než 65 000 zákazníků na 17 trzích, kde se prodává. Ami, který jako vůbec první nabídl dostupné, snadné a pohodlné řešení elektrické mobility, změnil svým jedinečným charakterem život mnoha domácnostem a na silnice přinesl větší svobodu a nezávislost. Ami bude na stánku zastoupen legendárními modely, ale ve světové premiéře bude k vidění i překvapení, které si vymysleli designéři Citroënu.

Stánek odrážející image značky Citroën

Stánek, nabízející přátelský a barevný prostor, bude pro návštěvníky příležitostí k mnoha objevům a ponoření se do světa značky Citroën, pro který jsou typické přívlastky lidový, energický, uvolněný, jednoduchý, živý a pulzující. Po celý týden bude stánek žít v rytmu studia vytvořeného ve spolupráci s YouTube, které bude ze stánku přenášet do světa setkání a reportáže o novinkách značky.

⦁ Citroën předvede na pařížském autosalonu 2024 svou kompletně obnovenou nabídku a představí zcela novou ucelenou řadu zahrnující novou identitu značky.
⦁ Vedle nového modelu C3, který je v současné době uváděn na evropský trh, Citroën představí čtyři „světové premiéry“, které budou při této příležitosti odhaleny, včetně výkonného výrazného showcar modelu, a také překvapení, která vymysleli designéři pro elektromobil Ami.
⦁ Návštěvníci mohou navštívit stánek, který je vyjádřením energie značky a v němž je ve spolupráci s Youtube umístěno studio, které bude po dobu autosalonu vytvářet specifický obsah.