Uplynulý týden patřilo oblíbené lázeňské centrum Karlových Varů fanouškům kinematografie. Během nabitého programu 58. ročníku Mezinárodního filmového festivalu plného promítání a dalších společenských akcí se zde představily oblíbené české i zahraniční hvězdy. Během slavnostního zakončení zazáří na červeném koberci také úspěšná česká herečka Klára Issová (IG @klaraissova, 40,3k followerů).

Klára při této výjimečné příležitosti vynese róbu od Vandy Jandy, kterou doplní šperky od italského klenotnického domu BVLGARI. Krásný model podtrhne působivým náhrdelníkem Serpenti z 18karátového růžového zlata, s hadí hlavou a ocasem zdobenými diamanty v pavé osazení a černými onyxovýma očima, který zkombinuje s náušnicemi a prstenem ze stejné kolekce.


Výsledný outfit doladí kabelkou Bvlgari Serpenti Cabochon z jemné prošívané kůže v odstínu Azalea Quartz. Kabelku doplňuje řetízek a decentní kovové madlo ve tvaru hadího těla a nechybí na ní ikonický uzávěr v podobě hadí hlavy, inspirovaný hodinkami Bvlgari z 60. let minulého století.

O ZNAČCE BVLGARI:
Značka BVLGARI, která je součástí LVMH Group, byla založena v roce 1884 v Římě jako klenotnický obchod. Toto unikátní římské klenotnictví, známé díky mistrnému opracování barevných drahokamů, si dokázalo získat srdce zákazníků po celém světě díky italské vynikající kvalitě a unikátnímu řemeslnému zpracování. Dnes je BVLGARI globální společností s širokou nabídkou luxusního zboží a služeb, počínaje vytříbenými šperky a hodinkami, přes doplňky až po parfémy. Provozuje rozsáhlou síť butiků a hotelů v těch nejexkluzivnějších nákupních destinacích.
Jak dokazují četná filantropická partnerství, značka Bvlgari věří v koncept inovace přítomnosti s cílem zajistit udržitelnou budoucnost. Sociální odpovědnost pro značku není jen prázdnou frází, proto se rozhodla ze svých úspěchů část vracet – přírodě i společnosti.
Mezinárodní festival v Karlových Varech se chýlí ke konci a jedním z nejnavštěvovanějších míst karlovarského filmového festivalu se stala Pilsner Urquell zóna v blízkosti hotelu Thermal. Návštěvníci, včetně osobností jako Daniel Brühl, si sem přišly odpočinout mezi filmovými projekcemi a užít si skvělé pivo načepované nejlepšími českými mistry výčepními. Celkem se zde během festivalu vyčepovalo více než 50 tisíc piv.

Každý den, vždy v symbolických 18:42, také probíhaly školy čepování s mastery bartendery, kteří návštěvníkům předvedli, jak nejlépe pivo načepovat. Takovou školu si nenechal ujít například i herec David Dejdar.