Udělejte své nohy přitažlivějšími PDF Tisk Email
Středa, 20 Červen 2018 14:29

masaz nohou2

Venku stoupají teploty a léto přímo nabádá k nošení sukní a kraťas, které nás dělají sexy, žádanější a co je úplně nejdůležitější, zvýrazňují, co je na nás pěkné, a naopak dávají zaniknout našim nedostatkům. Proto by o sebe každá žena měla dbát, jak nejvíce umí. V případě sukní a kraťasů to platí zejména o nohách. Že se za ně stydíte? Nemusíte! Máme pro vás fungující triky vedoucí k jejich zpevnění, zeštíhlení, opálení a zkrášlení.

 

Během zimy jsme naše nohy uzavíraly do bot a ony nemohly dýchat, paty nám mohly za tu dobu nepěkně popraskat, a to o to více, pokud jsme o ně nepečovaly. Nyní je čas na jejich restart. Naše nohy si to zaslouží. Používáme je 365 dní v roce po celý den. Proto si nejprve zajděte na pedikúru, nechte si odstranit starou kůži, a nezapomeňte si nechat zkrášlit nehty na nohou módním barevným lakem či gelovým slupovacím lakem, který vydrží i čtrnáctidenní dovolenou u moře.

sandálky

Nejprve oholit
Vizuální pohled na nohy je věc jedna, ale dokonalé by měly být i pokud se jich dotýkáte. Odstraňte z nich tedy chloupky. Nejrychlejším způsobem jak tak učinit je holením. I přesto, že řada žen holení noh nemá ráda, je to nejpoužívanější způsob, jak se zbavujeme chloupků. Nevýhodou je, že chloupky se znovu objevují už do 24 hodin od holení, břitvy dráždí citlivé pokožky a ne zřídka dochází také k jejich zarůstání. Proto při holení vyměňujte žiletku alespoň jednou do měsíce a holení znovu zopakujte nejdříve za tři dny. Nejen po odstranění chloupků o své nohy pečujte výživným krémem. Nejlépe denně. Vyzkoušejte také přírodní kokosový olej nebo zvlhčující krém s vysokým obsahem aloe vera, který vaše nohy hydratuje na dlouhou dobu. Trik pro hladké paty: před usnutím na paty naneste tuhý deodorant s vysokým obsahem aloe vera.

Opálené nohy vypadají štíhlejší
Dalším nezbytným krokem k tomu, jak mít sexy nohy je opálit je. Opálené nohy zkrátka vypadají nejen štíhlejší, ale také krásnější. Navštivte tedy alespoň 3x až 5x solárium po 10 až 15 minutách. Pokud do solária nemáte možnost zajít či do něj nechodíte ráda, použijte samoopalovací krém nebo pěnu. Nezapomeňte si na aplikaci vyhradit dostatek času a dejte si na ní záležet – především dbejte na to, aby byla nanesena rovnoměrně. Ruce si ihned následně umyjte teplou vodou a mýdlem, ať nedocílíte i efektu opálených dlaní.

kvetinadanna

Nezapomínejte na masáž chodidel
Po nohou chodíme celý život, a přitom je tak často opomíjíme. Je tak velmi důležité masírovat naše chodidla, aby se uvolnily šlachy. Ty tvoří konec svalů celé nohy, které jsou uchycené už na obvodu pánve. Pokud je uvolníme, odlehčíme tak celým nohám, zabráníme otokům a nastartujeme detoxikaci organizmu. Lymfatická masáž chodidel navíc pomáhá také jako prevence vzniku křečových žil a celulitidy. Pokud totiž chodidla promačkáme na správných místech, tedy na akupresurních bodech, může nás dokonce přestat bolet hlava či žaludek. Už staří Číňané věděli, že spodní část chodidel nohou je spojena s našimi vnitřními orgány. Nestíháte si zajít do masážního salónu? Poproste večer partnera.

Krátká masáž vašim nohám prospěje, a navíc může přispět k vašemu společnému harmonickému vztahu.

Pravidelně sportujte
Opomíjet byste neměli ani různé aktivity. Většinu svého času nohy používáme k chození, ale využít je lze i k dalším sportovním činnostem. Zapojte aktivity jako je plavání, jízda na kole, kolečkových bruslích či zkuste chůzi po schodech. Vybere si z aerobních činností, které jsou vám blízká. Při plavání v bazénu navíc využijete tlak vody jako přirozenou kompresi, která pomáhá k vytvarování nohou a odstranění celulitidy.

green vac

Navštěvujte podtlakové lymfatické masáže
Štíhlé nohy bez celulitidy, to je sen každé ženy. Bezpodmínečným základem jakékoliv smysluplné léčby celulitidy je odborně provedená manuální lymfodrenáž. Lymfa neteče jen sama od sebe, proudí jen tehdy, pokud se pohybujeme anebo ji můžeme rozproudit díky podtlakovým lymfatickým masážím. Tuto léčebnou proceduru doporučujeme podstupovat ideálně 2x týdně.

Zdravý jídelníček a pitný režim
Krásné nohy jsou pevné a hladké, a proto je důležité před létem zeštíhlet. Nejprve omezte přísun tuků a cukrů. Následně snižte spotřebu živočišných tuků, které přijímáte z másla, sádla, tučných mas, slaniny a dalšího nezdravého jídla. Tyto tuky vyměňte za rostlinné oleje lisované za studena. Podkožní tuk, ale vzniká i ze sladkostí, proto omezte zejména přísun cukru a dále různých sladkých pochutin. Obohaťte stravu čerstvou vlákninou z ovoce a zeleniny, případně rozpustnou. Vláknina je velmi důležitou, ale zanedbávanou složkou našeho jídelníčku. Působí jak na trávící trakt, tak na imunitní systém. Urychluje totiž průchod potravy střevem a stabilizuje střevní mikroflóru. Dospělý člověk by měl sníst 25 až 35 gramů vlákniny denně. V neposlední řadě nezapomínejte na pitný režim. Voda z těla odplavuje toxiny a tím pročišťuje tělo. V létě pijte ideálně 2 až 3 litry vody denně. Malý trik: před každým jídlem vypijete sklenici vody, sníte tak méně potravy, ustoupí chutě na sladké a naučíte se pravidelně pít.

Autor: Dana Hodanová, osobní terapeut ve Studio Danah www.studiodanah.cz

Aktualizováno Úterý, 26 Červen 2018 04:34
 

Reklama

Banner