La Roche-Posay pomáhá se správnými návyky pro bezpečný pobyt na slunci Tisk
Čtvrtek, 27 Duben 2017 11:43

La Roche-Posay představila osvětovou kampaň v prevenci proti rakovině kůže Skinchecker a revoluční technologickou novinku v ochraně před slunečním zářením MY UV PATCH. Cílem kampaně je změnit špatné návyky lidí na slunci a naučit je správnému chování, které jim může zachránit život.

 

Alarmující statistiky

Rakovina kůže je jediným typem rakoviny, který je viditelný pouhým okem. Pokud je diagnostikovaná včas, 90 % případů melanomů je účinně léčitelných. Na druhou stranu je tento typ rakoviny nejrychleji se šířící a vede k úmrtnosti stále mladší věkové skupiny. Proto je třeba šířit informace o prevenci a o bezpečném chování na slunci.

Agentura IPSOS v roce 2015 provedla pro značku La Roche-Posay výzkum zaměřený na návyky lidí v souvislosti s pobytem na slunci. Do této studie bylo zapojeno téměř 20 000 osob z 23 zemí a výsledky odhalily zcela zásadní nesoulad mezi znalostmi spotřebitelů a jejich chováním spojeným s rizikem sluneční expozice: více než 9 z 10 účastníků studie si uvědomuje nebezpečí spojené s pobytem na slunci v případě, že nepoužívají ochranné přípravky, ale opalovací přípravek si na obličej konzistentně nanáší pouze 27 % lidí. Pouze 5 % osob nosí triko s dlouhým rukávem nebo ochranné oblečení. Pouze 20 % osob se snaží pobývat ve stínu.

Alarmující výsledky odhalily pokračující nutnost přinášet ještě lepší a jednodušší iniciativy, které by široké veřejnosti pomohly snadno si osvojit bezpečnější chování při pobytu na slunci.

Osvětová kampaň v prevenci rakoviny kůže Skinchecker

La Roche-Posay je francouzská dermokosmetická značka, která se již více než 10 let angažuje společně s lékaři a experty v oboru prevence rakoviny kůže. Prostřednictvím virální osvětové kampaně SKINCHECKER již třetím rokem vzdělává a informuje širokou veřejnost o důležitosti prevence rakoviny kůže a to novou, moderní a zábavnou formou. V České republice se k této komunitě připojilo v loňském již 1,5 milionu lidí, mezi nimi i známé osobnosti Klára Issová, Simona Babčáková nebo Adéla Banášová.

Revoluční technologická novinka MY UV PATCH

Značka La Roche-Posay se spojila s projektem „L’Oréal Technology Incubator“, vyvinula senzor MY UV PATCH a aplikaci pro chytré telefony. Tato aplikace přesně měří UVA a UVB expozici a informuje uživatele o tom, jak se na slunci chovat bezpečněji a jak minimalizovat riziko rakoviny kůže.

Pravidelné používání MY UV PATCH ukázalo, že je možné chování na slunci pozitivně změnit. Předběžné výsledky průzkumu naznačují, že senzor má opravdu pozitivní vliv na bezpečnější chování uživatelů na slunci a zároveň pomáhá minimalizovat rizika slunečních spálenin:

63 % lidí zaznamenalo méně slunečních spálenin,

37 % lidí používalo na obličej více opalovacího přípravku,

31 % lidí se ve větší míře snažilo zdržovat ve stínu.

Nalepte si na kůži srdíčko

MY UV PATCH je ultratenká (tloušťka senzoru je přibližně stejná jako tloušťka lidského vlasu), pružná a prodyšná nálepka o velikosti cca 2,5 cm2 a tloušťce 100 mikrometrů. Má tvar srdce, v němž jsou umístěny čtverečky v různých odstínech modré a bílé barvy s obsahem fotosenzitivního barviva (při vystavení UV záření mění barvu). Lze ho nosit na exponované části kůže několik dní a je adaptovaný také pro potřeby citlivé pleti.

  • MY UV PATCH bude v roce 2017 distribuován ZDARMA jako dárek k nákupu vybraných přípravků pro ochranu před UV zářením ANTHELIOS.

Více informací naleznete na www.chrantesvou­kuzi.cz

Ocenění za propagaci zdravějšího způsob života

Průlomová inovace v oblasti digitálních technologií MY UV PATCHzískala v březnu tohoto roku v Bruselu Diamantové ocenění  „Nudging for Good“, které jí bylo uděleno asociací European Brands Association (AIM). Toto ocenění bylo založeno v roce 2016 se záměrem ocenit značky, díky nimž lidé snadno mění své stávající nevhodné chování a přijímají zdravější a/nebo udržitelnější způsob života.

Aktualizováno Pátek, 28 Duben 2017 18:21