Křupavé kuřecí prso smažené v celku, žemle se sezamem a mákem, medovo-hořčičná omáčka, salát, čerstvá okurka a sýr čedar – to je nová stálice menu McDonald’s. McCrispy Deluxe je ode dneška dostupný ve všech 122 českých restauracích. Řetězec tak reaguje na stále větší poptávku po kuřecím proteinu ze strany zákazníků. Ta ještě vzrostla po uvedení burgeru McCrispy v dubnu letošního roku. Posílení kuřecí platformy doprovází také neotřelá marketingová kampaň, jejíž součástí je krátký film „Lajky, hejty, kuřecí“.

McDonald’s sleduje nárůst prodejů výrobků s kuřecím masem celosvětově. V případě českých restaurací jsou aktuálně čtyři z deseti jídel objednány právě s kuřecím proteinem. I proto se řetězec rozhodl tento segment dále posilovat, jak vysvětluje marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup„Pravidelně vyhodnocujeme, jaká jsou přání našich zákazníků a fanoušků. V tomto případě bylo zadání jasné. Čtyři z deseti prodaných jídel v našich restauracích je s kuřecím proteinem, to je dostatečné potvrzení, že se do českého Mekáče chodí na kuřecí. Od uvedení McCrispy navíc poptávka po kuřecím opět stoupla. Dosavadní prodeje naplnily naše očekávání, věříme, že i dnes uvedená verze Deluxe si najde své věrné fanoušky.“ McCrispy Deluxe není limitka, stává se pevnou součástí menu.

Křupavé kuřecí prso smažené v celku, žemle se sezamem a mákem, medovo-hořčičná omáčka, salát, čerstvá okurka a sýr čedar – to je nová stálice menu McDonald’s. McCrispy Deluxe je ode dneška dostupný ve všech 122 českých restauracích. Řetězec tak reaguje na stále větší poptávku po kuřecím proteinu ze strany zákazníků. Ta ještě vzrostla po uvedení burgeru McCrispy v dubnu letošního roku. Posílení kuřecí platformy doprovází také neotřelá marketingová kampaň, jejíž součástí je krátký film „Lajky, hejty, kuřecí“. McDonald’s sleduje nárůst prodejů výrobků s kuřecím masem celosvětově. V případě českých restaurací jsou aktuálně čtyři z deseti jídel objednány právě s kuřecím proteinem. I proto se řetězec rozhodl tento segment dále posilovat, jak vysvětluje marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup: „Pravidelně vyhodnocujeme, jaká jsou přání našich zákazníků a fanoušků. V tomto případě bylo zadání jasné. Čtyři z deseti prodaných jídel v našich restauracích je s kuřecím proteinem, to je dostatečné potvrzení, že se do českého Mekáče chodí na kuřecí. Od uvedení McCrispy navíc poptávka po kuřecím opět stoupla. Dosavadní prodeje naplnily naše očekávání, věříme, že i dnes uvedená verze Deluxe si najde své věrné fanoušky.“ McCrispy Deluxe není limitka, stává se pevnou součástí menu. Uvedení nového kuřecího burgeru doprovází originální marketingová kampaň, která reaguje na enormní množství digitálního obsahu. Přichází proto s konceptem Mockumentary – krátkým filmem kombinujícím realitu s fikcí. Snímek s názvem „Lajky, hejty, kuřecí“ vypráví příběh tří lidí, kteří na sociálních sítích vyjádřili v minulosti pochybnosti, zda je McDonald’s dobrou volbou pro milovníky kuřecího. Tým McDonald’s je proto kontaktoval, po dohodě navštívil a nabídl ochutnávku nedávno představeného burgeru McCrispy. Celé křupavé prso v kombinaci s medovo-hořčičnou omáčkou, novou žemlí a čerstvým salátem komentující přesvědčilo, že kuře v Mekáči může být zkrátka stejně dobré jako jakékoli jiné. „Lajky, hejty, kuřecí“ najdou lidé už ve středu na YouTube kanálu McDonald’s Česko.

Uvedení nového kuřecího burgeru doprovází originální marketingová kampaň, která reaguje na enormní množství digitálního obsahu. Přichází proto s konceptem Mockumentary – krátkým filmem kombinujícím realitu s fikcí. Snímek s názvem „Lajky, hejty, kuřecí“ vypráví příběh tří lidí, kteří na sociálních sítích vyjádřili v minulosti pochybnosti, zda je McDonald’s dobrou volbou pro milovníky kuřecího. Tým McDonald’s je proto kontaktoval, po dohodě navštívil a nabídl ochutnávku nedávno představeného burgeru McCrispy. Celé křupavé prso v kombinaci s medovo-hořčičnou omáčkou, novou žemlí a čerstvým salátem komentující přesvědčilo, že kuře v Mekáči může být zkrátka stejně dobré jako jakékoli jiné. „Lajky, hejty, kuřecí“ najdou lidé už ve středu na YouTube kanálu McDonald’s Česko.

Zdroj McDonald’s